Saturday, December 4, 2010

DOWN

bismillah..
kali ni tak de pape yang saya nak share,..
 cume saye rase sgt down, tertekan
n banyak lagi perasaan yang tak boleh nak digambarkan..

sabar,sabar,sabar..
i'm trying..
tapi susahnya..

rase mcm zero!
nothing!
serba salah.. sume ade..

Ya Allah, kenapa macam ni..
kenapa di saat2 gentir mcm ni??

kenapa dengan saya ni??????
hopeless!
kosong.

adekah saya tengah tertekan sekarang ni?
Lailahaillallah, muhammadurrasullulah.....

duhai hati sabarlah..
duhai hati, tenanglah,
duhai hati, terimalah...

la tahzan!
tapi saya tetap bersedih....


p/s: maaf......

2 comments:

Marzuqi said...

Allah suka orang yang dalam dirinya dapat mengawal nafsu, amarah dan sedih..Nak jadi orang yg mcam tu, u need to hebat dalam kawal semua tadi. :-) tapi tak salah pun kalau stress, sedih, marah etc, tu semua adalah bende biasa terhadap manusia. Sedangkan kita hambanya yang lemah...=)

kasihIlahi said...

syukran...
lately ni, tendency untuk menjadi stress semakin bertambah... a lot of problems came, and i dont know whether i can manage them or not..
but tq for ur support..