Friday, November 19, 2010

i'm not a blogger (~_^)

Bismillahirrahmanirrahim....
alhamdulillah, syukur kepada Ilahi, akhirnya saya tetap dengan keputusan untuk mewujudkan blog in..~~
agak lama saye berfikir sama ada ingin mewujudkan blog ini ataupun tidak..huhu

tapi akhirnya.., nah.. wujudlah KasihIlahi ini untuk tatapan semua..

saya berterima kasih kepada seseorg kerana saya terlintas untuk mwujudkan blog ini pon, after saya mnjadi pembaca setia blog beliau.. saya dpt rasakan, ade sesuatu yang boleh dikongsikan melalui blog...(^_^)
hee

andai beliau membaca blog saya ni, terima kasih, terima kasih, dan terima kasih..

'' ukhwah itu indah andai ia terjalin kerana Allah,
ukhwah itu manis andai ditautkan di bawah aqidah islamiyah,
selautan kata2 masih tak dapat mengungkap keindahan berukhwah...''
salam ukhwah daripadaku buat semua..

1 comment:

Muhammad Marzuqi said...

Salam alaik,
menulis adalah suatu cara untuk kita mengungkap kata hati yang kadang2 sangat susah dilafazkan. InsyaAllah, kalau betul caranya, blog adalah satu tempat prtma u mencorakkan apa yg ada dihati, diminda yang mgkin menjadi inspirasi slama ni dpndam.

abg ker tu? hee kalau abg, sama2 ye.hee


InspirasiKalbu.