Wednesday, February 23, 2011

~lalala~

Bismillah..

Alhamdulillah, akhirnya dapat juga saya update blog ni.. lame kot, rasenye tak update..
busylah.. *huhu, busylah sangat*

Actually, final exam for my second semester, just over.. Alhamdulillah, LEGA!
legalah sangat.. cuak kot, nak tggu result.. takpelah, saye dah buat yang terbaik, the rest, leave it to Him..
huhu

so, THE END...

 Banyak yang bakal berakhir, lepas saya tinggalkan semester 2 ni..
contohnya,.. banyak sangat contoh.. malas pulak nak type..hehe.. jgn marah ye..

yang paling penting, memang satu perkara yang memang confirm2 berakhir.. adelah benda tu.. tak leh type kat sini..* baik tak yah bgtau kan..haha.. saje je..*

nanti naik sem baru, kena bawak semangat baru, cari inspirasi baru..
semuanya serba baru..hmm, hope dapat go on, next semester ni..

* saya tak tahulah ape yang saye dah type ni.. sebenarnya tengah layan lagu rindu padaMu+belaian jiwa. tu yang macam tak betul sgt ni..haha*

hmm, cuti dalam sebulan b4 short semester ni, confirm2 saya jadi suri rumah a.k.a bibik, sebab iyelah time nilah kan nak berbakti pada ibu bapa kan,kan,kan..=) *huhu, InsyaAllah*

Tak banyak program pon cuti ni.. parents n adik insyaAllah nak mengerjakan umrah.. saya? tak ikut.. belum ade rezeki lagi kot,.. doakan ye..

progran utama, jadi bibik.
second, improve driving skill.
third.. ehem2.. adelah.. yang ni important. tapi lain kali saye bagitau ye..

ok, done!
insyaAllah ade mase saye update lagi. kepada yang still dalam mood exam, all the best! especially for graduate student!! bittaufiq wannajah.. (~_^)..



k, ma'assalamah..
~misseifa~

No comments: